De hotels die met Expedia samenwerken kregen volgende boodschap van hun account manager :
Met veel plezier wil ik u mededelen dat wij in samenwerking met de Brugse Toeristische Dienst een campagne zullen starten op http://www.expedia.co.uk/ & http://www.expedia.de/. Deze zal live gaan vanaf november. We gaan een toegewijde pagina bouwen op beide sites om Brugge als bestemming extra in de verf te zetten. U heeft de kans om als hotel extra zichtbaarheid te genereren op deze pagina en dus zo doelgericht meer gasten aan te trekken.
Wat hebben we nodig?
Een exclusieve promotie boekbaar van 1 tot 30 November voor reisdata van 1 November tot en met 30 April.
Bronze
Silver
Gold
Platinum
1 Night
10%
15%
20%
25%
2 Nights
15%
20%
25%
30%
3 Nights
20%
25%
30%
35%
U kan voor 1 of meerdere bovenstaande opties kiezen, geldig op 1 of meerdere van uw kamertypes/tariefplannen. Het is tevens ook mogelijk om black-out dates toe te voegen….
Navraag bij de Toerisme Manager Dieter Dewulf leert ons echter dat Toerisme Brugge een “Banneractie” heeft overeengekomen met Expedia. Van bovenstaande actie distancieren ze zich volledig. Wat Expedia probeert te verkopen aan ons is dus geen voorstel van Toerisme Brugge maar een (misleidende) marketing actie. Niettemin appreciëren wij de inzet van Toerisme Brugge om met hun actie Brugge op de online platformen in the picture the houden.
Categorieën:OTA's
Geef een reactie